Thursday, September 18, 2014

Dtown, është shumë OK!

Dua t’a nis me një pyetje: Përse një restorant bëhet i famshëm?
Për mua përgjigja e “shëndetshme” do ishte:

“Sepse ka një shërbim të mirë, ka një atmosferë të pëlqyeshme, ka raport të drejtë cilësi-çmim, dhe -më e rëndësishmja- ka ushqim të mirë, se prandaj shkojmë në restorant, për të shijuar, për të marrë atë që nuk e bëjmë dot në shtëpi, që do të na impenjonte tepër, ose që thjesht nuk dimë t'a realizojmë.”

Kështu kur shkoj diku për të darkuar apo drekuar, analiza ime kalon nëpër këto pika, dhe nëse të gjitha pyetjet marrin përgjigje pozitive, atëhere gjasat janë që të rikthehem, dhe shpesh madje.
Kështu më ndodhi me Dtown. Kur shkova për herë të parë nuk e dija çfarë të prisja, por që nga momenti që kam provuar pjatën e parë të menusë dhe deri dje kur provova disa nga pjatat e reja, gëzoj për faktin që gjthçka është  kaq ‘avant-garde’ (për Shqipërinë). Më pëlqen shumë fakti se si është konceptuar menuja dhe  përzgjedhur pjatat në të, sa të veçanta aq edhe të momentit (sepse edhe ushqimet kanë modë). Paraqitja e pjatave është shumë estetike, cilësia është gjithmonë koherente. Për më tepër është i vetmi ose nga të pakta vende që bëjmë ‘Brunch’ të vërtetë…me një fjalë më pëlqen shumë dhe më duket sikur ai vend flet gjuhën time.

Sunday Brunch @Dtown
Tani po pyesni me vete, çfarë ka që nuk shkon? Asgjë. Është çdo gjë shumë në rregull, vetëm që klientela është më së shumti e huaj! S’ka shqiptarë, përveç ndonjë tek-tuk.  Nuk e di përse-në, por duke qënë pjesë e sektorit mund të them që ndoshta ngaqë nuk është vend nga ato vendet ku bëhet ‘check-in’ dhe ndoshta do pak më tepër kohë për t'u zbuluar.
Për t’ju kthyer pyetjes së fillimit, dhe argumentit që ushqimi është faktori më i rëndësishëm në një restorant, çfarë duhet të bëjë një restorant për t’u bërë i famshëm?

a) Duhet të ofrojë ushqim –alla junk food 
    (krahë pule të epokës së akullnajës - zbulimi më i madh kulinar i lokaleve të bllokut)
b) Duhet të shërbejnë të njëjtin ushqim  përsëri e përsëri
    (makarona gjithandej- pene, jo pene, me pana pa pana etj.)
c) Duhet të shesë mish me kile
    (pjesë të një kafshe të sakatuar pa anatomi të shërbyera 'kapic')
d) Apo më mirë peshk me kile 
    (2-3 kile karkaleca krudo dhe kolesteroli në qiell, nëse nuk helmohemi para)
e) Qofte
    (për këto nuk kam c’them se ka nga 2-3 dyqane në çdo rrugë dhe suksesi është i qartë)
f) Asnjë më sipër! J

Më poshtë disa foto pjatash shumë të shijshme nga menuja e Dtown teksa i përgjigjeni pyetjes më sipër….dhe siç them gjithmonë: Kujdes çfarë fusni në gojë! :P

Pastilla marokene

Klasike e "Brunch": French toast aka Bukë me vezë

Tjetër klasike e "Brunch": Eggs Benedict

Salmon Gravlax


No comments:

Post a Comment